missmellie.blogg.se

V Ä L K O M M E N

Tips!

Publicerad 2013-12-29 20:51:51 i Allmänt,

Jätteroligt är det att se att så många kikar in i min blogg varje dag.
Det gör mig glad. Kommentera gärna och skriv vad ni vill att jag ska skriva om.
Ska verkligen försöka skriva varje dag, minst en gång om dagen.
 
 
Nu vill jag tipsa om en bra rengöring. Clerasil!
Det finns ju sååå många olika rengöringskrämer men jag tror att man ska välja en och använda samma.
Inte välja någon bara för att den luktar gott eller så.
 
Clearasil är en känd produkt och den återfuktar väldigt fort jag använder den varje kväll:)
Kram Mel 
 
 

Kommentarer

Postat av: mathilda

Publicerad 2013-12-30 17:55:32

hej super fin blog kolla gärna min jag skriver på engelska ;-)

Postat av: Melanie

Publicerad 2013-12-30 17:57:07

Hej !
Tack så jätte mkt för du kollade in min blogg jag ska kolla in din :)

Postat av: Elin

Publicerad 2013-12-30 22:18:28

Fin blogg du har kolla gärna in min sötis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakta mig: [email protected] intagram: jaghetermel KIK: jaghetermel Videofyme: Videofymel

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela