missmellie.blogg.se

V Ä L K O M M E N

FRÅGESTUND+ LITE TILL

Publicerad 2014-03-18 08:27:15 i Allmänt,

Hej! 
Jag hoppas att ni alla har det bra:) Förlåt att jag bombar bloggen med inlägg men jag har ju inte varit så jätte uppdaterad de senaste veckorna.

 Min kompis Emma och jag kommer säkert att skaffa en blogg tillsammans så då kan ni ju kika in den. Jag vet inte riktigt vilken portal vi kommer att ha men det kommer mer info om det.

Jag hade tänkt att ha en frågestund så ni kan väl kommentera frågor nere i kommentarerna. Denna gången kommer jag att svara frågorna här på bloggen, men någon gång så kanske jag svarar på videofyme. 

Jag vill också rekommendera att kolla in min blogg på datorn istället om du inte redan gör det. På datorn ser bloggen lite bättre ut än vad den ser ut om du är på telefonen. 

Glöm nu inte att kommentera frågor nere i kommentarerna. Jag tror detta inlägg är det längsta inlägg jag nånsin har skrivit..Men aja kommentera iallafall! //Melanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kontakta mig: [email protected] intagram: jaghetermel KIK: jaghetermel Videofyme: Videofymel

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela